tirsdag den 8. maj 2012

Postkort fra Svinkløv

Storbededagsferien bød på miniferie med min søde mor på Svinkløv Badehotel. Jeg er født og opvokset i Nordjylland og har holdt sommerferie ved Vesterhavet så langt tilbage, jeg kan huske. Så Svinkløv er noget særligt for mig, selvom jeg aldrig har boet på hotellet før denne weekend. Det kan varmt anbefales, og hvis du skynder dig at ringe til dem, så kan du måske reservere et værelse om 11 måneder i det fine gamle hotel - hvis du er heldig.

Hotellets restaurant fortjener også en varm anbefaling - både for den fine stemning og den gode mad. Ikke ultragourmet - men stadig super lækkert og på sin vis meget passende til de elegante, rustikke rammer. Vinkortet bød på flere gamle kendinge, som jeg tidligere har omtalt her på bloggen: Pencarrow og Dog Point fra New Zealand og Parker Station fra californiske Fess Parker. Gode vine i deres prisklasse og dejligt for en New Worlder som undertegnede at være lidt på hjemmebane i et vinkort på en dansk restaurant.

Jeg nød maden og vinen og gad ikke tage noter - så I må nøjes med de fine billeder i denne omgang. Det taler også for sig selv. Velbekomme :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar